Reklamace zboží
Potřebujete zboží reklamovat?
Stáhněte si jednoduchý Reklamační formulář BODYMO, který slouží k reklamování zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:
Bodymo.cz
Lunár Wear s.r.o
Československé armády 1123/19
Poděbrady 290 01
Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.
Postup pro reklamaci / vrácení zboží
1. Vrácení zboží/výměna zboží pomocí Zásilkovny
• Vyplňte náš formulář na vrácení a spolu s fakturou ho zabalte se zbožím, které chcete vrátit
• Balíček zaneste na kterékoli výdejní místo Zásilkovny
• Na pobočce nadiktujete náš kód 94648400
• Štítek na balíček obdržíte na pobočce podacího místa vč potvrzení o odeslání
• Jen co balíček dorazí k nám, potvrdíme Vám toto emailem
Přeprava přes Packetu je zpoplatněna částkou 89 Kč.
V případě výměny velikosti, bude částka za přepravu při vrácení zboží (89 Kč), účtována při doručení nového zboží v dobírkové částce.
Stáhněte si Reklamační formulář BODYMO ZDE